Prinášame vám návod, ako si v Internet Bankingu jednotlivých bánk nastaviť, aby banka posielala email do SuperFaktúry pri každom pohybe na účte. Tieto emaily musia chodiť priamo z banky, funkcia neakceptuje „forwardnuté“, alebo inak preposielané emaily. SuperFaktúra potom automaticky pridelí platbu ku správnej faktúre, či nákladu. Ako si vygenerujem email?

 

1. VÚB Banka

navod_vub

 

2. Tatra Banka

TB_IB

 

3. Slovenská sporiteľňa

  • prvým krokom je zapnutie emailových notifikácii a zvolenie si konkrétneho účtu (iba v prípade, že máte účtov viac):

slpskrok 1

 

  • druhým krokom je klik na „výpisy a notifikácie“ v ľavom menu
  • v prípade spravovania viacerých účtov si skontrolujte, či skutočne nastavujete správny účet (hore sa nachádza rozbaľovacie menu, kde je vidieť aktutálne vybratý účet)

SLPSkrok2

  • tretím krokom je nastavenie e-mailu

SLPS

Poznámka: pole „ZIP heslo“ nechajte prázdne. V opačnom prípade by do systému chodili z banky zaheslované notifikácie a systém by ich nevedel rozlúštiť.

Poznámka – informácia od podpory SLSP: V prípade, ak máte viac účtov (napr. súkromný a firemný) a potrebujete mať pre každý účet nastavenú inú emailovú adresu, kam majú notifikácie chodiť –  v detaile účtu sa nachádza Iné/Špeciálna e-mail adresa, kde si nastavíte mail, na ktorý máte záujem dostávať mailové notifikácie. Ak máte mailové výpisy po nastavení/zmenení „Špeciálna e-mail adresa“, maily budú doručené na zadefinované mailové adresy.

4. FIO

FIObanka

 

5. ČSOB

CSOB banka

 

6. OTP

OTP

 

7. UniCredit Bank

Poznámka: Bohužiaľ, UniCredit Bank prestala v emailových notifikáciach zasielať informáciu o VS, ktorá je pre spárovanie platby s faktúrou podstatná. Notifikácie z UCB tým pádom SuperFaktúra už viac nedokáže spárovať.

 

Comments

  1. Martin

    Dobry den,

    IB v TB mi nechce zobrat vasu vygenerovanu emailovu adresu.

    Dakujem

    Martin

    1. Janka Meszárosová Article Author

      Pokiaľ nastane podobný prípad napíšte nám na info@superfaktura.sk, prípadne cez livechat, alebo nám zavolajte, vygenerujeme Vám novú emailovú adresu.

  2. Michal

    A ako nastavim s SLSP, aby sa tie emaily o kazdom pohybe na ucte odosielali na moju „superfaturovu“ emailovu adresu? Doteraz som mal podla tohto nastavenia, ktore uvadzate v navode svoju vlastnu mailovu adresu a nechodili mi ziadne maily, tak pochybujem, ze teraz len tak zacnu.

    Mam pocit, ze tento navod je nekompletny – nepomohol mi nastavit automaticke parovanie platieb.

    1. Janka Meszárosová Article Author

      Dobrý deň Michal, pridali sme do návodu ďalšie screenshoty, ktoré ukazujú ako nastavíte v SLSP zapnutie emailových notifikácii.

      1. Martin

        Dobrý deň, pre SLSP by som ešte doplnil, že ak má používateľ viacero účtov pod svojím kontom email sa dá nastaviť cez „Detail účtu“ pole „Špeciálna e-mail adresa:“.

  3. miro

    Ako dlho trva parovanie platieb? To funguje na zaklade nejakeho intervalu? Cez vikendy to tiez paruje? Dakujem.

    Uhradil som si testovacne medzi sebou, ale zatial nenotifikuje prijatie platby.

    Dakujem a drzim palce, velmi ste mi prislo v hod s jednym projektom. Vasa faktura mi mi pomoze mat o par ludi menej na fakturacnom.

    1. Janka Ivanišová Article Author

      Cez víkendy platby do banky nezvyknú chodiť, takže banky zasielajú notifikácie až v pondelky. Notifikácie chodia z banky do SuperFaktúry chvíľu resp. pár minút po zaznamenaní kreditu/debetu na bankovom účte. Každá banka však môže mať svoje špecifiká, ako často zašle notifikáciu. Či niekoľkokrát denne, alebo len 1-krát denne.

    1. Janka Ivanišová Article Author

      Ahoj, Peter. U mBank si vieš nastaviť len jeden email. Ak by si si nastavil zrovna systémový bmail, chodilo by k nám z mBank aj to, čo by si nechcel/potreboval mať na osobnom email-e, takže preto párovanie s mBank spraviť nie je možné resp. skôr vhodné. Taktiež mBank notifikácie obsahujú súhrnný prehľad operácií z predchádzajúceho dňa (podľa nás by malo byť, keď už ide o automatizáciu, párovanie okamžité a nie za predchádzajúci deň) a taktiež je táto notifikácia odoslaná len raz za deň. Z týchto dôvodov nepovažujeme mBank za vhodnú na automatické párovanie platieb.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *