Áno, ako administrátor účtu viete pridávať nových používateľov a zadefinovať ich práva vytvárať dokumenty a používať nástroje:

Administrátor môže vytvárať, editovať a mazať všetky doklady v SuperFaktúre. Zároveň môže meniť profil spoločnosti, nastavenia aplikácie a používať všetky nástroje. Tiež môže vytvárať kontá novým používateľom.

Účtovník môže editovať a mazať doklady a používať exporty. Nemôže vytvárať nové doklady.

Senior môže vytvárať, editovať a mazať všetky doklady v SuperFaktúre. Nemôže ale meniť profil spoločnosti, nastavenia aplikácie ani používať nástroje.

Junior môže vytvárať nové doklady. Editovať a mazať však môže len doklady, ktoré sám vytvoril. Nemôže meniť profil spoločnosti, nastavenia aplikácie ani používať všetky nástroje.

Hosť môže prezerať doklady v SuperFaktúre. Nemôže však nič meniť, ani vystavovať nové doklady.

Po pridaní nového užívateľa mu automaticky príde email s prístupmi a zadefinovanými právami.

Na každej faktúre vytvorenej v Multiuser konte bude v pätičke informácia s kontaktnými údajmi – menom, telefónnym číslom a emailom používateľa, ktorý doklad vystavil.

Každá zmena na doklade sa uloží v podrobnej histórii akcií s presnými časmi a menami používateľov, ktorá Vám zaručí dokonalý prehľad.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *