V SuperFaktúre dokážete veľmi jednoducho odoslať vytvorenú faktúru. Je pre vás najpohodlnejším spôsobom zasielanie cez e-mail?
V SuperFaktúre máte možnosť odosielať e-mail troma spôsobmi (Nastavenia >> Aplikácia >> Emaily a SMS):
Prvý spôsob je „Cez SuperFaktúru“. V prípade nedoručenia e-mailu príjemcovi vám príde upozornenie na e-mail, ktorým sa prihlasujete do SuperFaktúry.
Druhým spôsobom (odporúčaný spôsob) je odosielanie cez „Vlastné SMTP“, doručenie e-mailov pomocou priameho spojenia medzi adresátom a odosielateľom. V tomto prípade budete mať prehľad o doručení faktúr cez e-mail vo vlastnej réžii.
Pri nastavení vlastného SMTP nezabudnite v nastaveniach vašej domény do SPF záznamov pridať include:_spf.superfaktura.sk pre spf1 resp. include:_sid.superfaktura.sk pre spf2.0.
Tretí spôsob je pre tých, ktorí využívajú „Gmail“ a ich SMTP server na odosielanie emailov.
Pri odosielaní emailov cez gmail rovnako nezabudnite do svojich SPF záznamov pridať include:_spf.google.com
Okrem toho sme do e-mailov pridali možnosť nastaviť si hlavičku, ktorá vyžiada od príjemcu potvrdenie o prečítaní e-mailu. Zobrazenie tejto hlavičky príjemcovi však závisí od jeho emailového klienta. Hlavička sa vkladá bez ohľadu na to, či bol e-mail zaslaný zo SuperFaktúry, alebo z vášho SMTP servera.
Pingback: Viem zistiť, či bola faktúra zaslaná emailom doručená adresátovi? – Pomoc so SuperFaktúrou