Do vášho účtu v Packete je možné dáta zo SuperFaktúry exportovať jednoducho pomocou API prepojenia.
Znamená to teda, že sa dáta zo SuperFaktúry importujú priamo do účtu Packety bez ich zdĺhavého prepisovania, čím ušetríte veľké množstvo svojho času 🙂
Vzhľadom na to, že se jedná o API prenos, je potrebné v účtu SuperFaktúry mať aktivovaný najvyšší balíček Premium.

Export zo SuperFaktúry

V časti „NástrojeKuriér“ kliknete na políčko „Export cez API prepojenie (1)“ a následne na logo Packety (2).

Export Packeta

Následne v pravom stĺpci vyplníte „Heslo API“ a firmu, čím prepojíte SuperFaktúru s Vašim účtom v Packete.

Kde nájdete tieto údaje v Packete?

Heslo API nájdete po prihlásení, kliknutím v hornej lište na Názov Vašej spoločnosti (1) v riadku „Heslo API (2)“.

 

Heslo API Packeta

 

Názov firmy sa môže líšiť pri podaní zásielok oproti názvu na štítku. Do tohto políčka je tak potrebné vyplniť údaj, ktorý nájdete v Packete v časti „Informácie o používateľovi (1)➝ Odosielatelia (2)“ v stĺpci „Označenie (3)“.

 

Názov firmy Packeta

 

Po úspešnej autorizácii prepojenia je možnosť ďalších nastavení.
  • Prevzatie plnoletou osobou – v prípade, že odosielate napr. liehoviny či tabakové výrobky, kuriér skontroluje plnoletosť osoby preberajúcej zásielku
  • Číslo objednávky – možnosť nastavenia, či číslo objednávky odpovedá číslu objednávky na faktúre alebo číslu faktúry
  • Exportovať s úhradami – v prípade, že je k faktúre priradená platba, exportovaná suma bude znížená o danú úhradu. Ak bude po odpočítaní úhrady na faktúre výsledok 0€, exportovať sa bude suma dobierky ako 0€. Napr. suma faktúry je 200 €, platba je na doklade priradená vo výške 50 €, exportovať sa bude 150 €.
  • Exportovať bez úhrad – pri výbere tejto možnosti bude suma dobierky exportovaná vo výške sumy faktúry, a to i v prípade, že je faktúra označená ako plne uhradená. Nap. suma faktúry je 200 €, platba je na dokladu priradená vo výške 50€, exportovať sa bude suma dokladu, teda 200 €.

Následne už iba v tabuľke vyberiete tie doklady, ktoré si prajete exportovať, vyplníte ich váhu a vyberiete odberné miesto, ktoré si klient zvolil pre vyzdvihnutie zásielky.

Odberné miesta je možné vyhľadávať podľa ich ID či ich názvu.

V prípade, že zásielku odosielate na adresu klienta v rámci Slovenska, vyberiete SK Packeta Home HD – (ID: 131).

TIP: V prípade, kedy odosielaný tovar má rovnakú váhu a (alebo) sú odosielané na rovnaké miesto (napr. na adresu) hodnoty je možné vyplniť pre všetky zásielky naraz (viď obrázok).

Nastavenie exportu

Exportované dáta nájdete vo svojom účte v Packete v časti „Podané zásielky“, odkiaľ následne vytlačíte prepravné štítky a hurá, balíčky môžete odoslať 🙂

Podané zásielky

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.