Existujú dva spôsoby ako zmeniť e-mail majiteľa účtu.
- V prípade, že nový majiteľský email nie je a nebol v SuperFakture registrovaný, tak zmenu môžete vykonať následovne: kliknutím na “Nastavenia → Používatelia” kliknete na “ceruzku” pre možnosť zmeny uživateľa. Následne v políčku “Email” zmeníte email majiteľa účtu a do políčka “Heslo” vyplníte heslo, ktorým sa prihlasujete do účtu a zmenu uživetaľa potvrdíte.
- Môže nastáť situácia, kedy email nového majiteľa účtu už je alebo bol v SuperFakture registrovaný alebo sa objaví hláška “Nastal problém s úpravou tohto prístupu”. V tomto prípade je potrebné pridať nový email majiteľa ako nového užívetaľa a uložiť to. Následne po pridaní (emailu) do účtu nám napíšte na info@superfaktura.sk z vašej aktuálnej emailovej adresy, ktorou ste registrovaný v SuperFakture ako majiteľ – že si želáte zmeniť majiteľa účtu a následne uvediete aký použivateľ má byť novým majiteľom účtu.