Sklad v SuperFaktúre slúži na evidenciu skladových položiek. Pri vytváraní novej skladovej položky je možné zadať názov, cenu bez DPH, výšku DPH, mernú jednotku položky, unikátne číslo skladovej položky, počiatočný stav a popis položky.
Následne pri vytváraní faktúry stačí zadať začiatočné písmená z názvu skladovej položky, v položke na faktúre sa automaticky ukáže stav skladu a cena. Po vybratí tejto skladovej položky a zadaní počtu sa stav skladu automaticky upraví.
Aktuálny stav skladu si taktiež možno vyexportovať vo formáte .xlsx v sekcii Nástroje > Export agendy.
Upraviť hromadne stav na sklade je možné cez Hromadný import skladu.
Ahoj,
bolo by super umožniť vytvorenie viacero skladov. Keď má človek viacero prevádzok, súčasné riešenie sa žiaľ nedá použiť 😉
Ahoj, Viktor, ako píšeš, momentálne je v systéme možné mať len 1 sklad. V budúcnosti nevylučujeme možnosť zapracovania viacerých skladov.
Používame Váš systém v eshope už 2 roky a sme maximálne spokojný so všetkým čo ponúkate, až na jednu vec. Momentálne prechádzame na podvojne účtovníctvo a z dôvodu že Váš sklad nedokáže skladové hospodárstvo evidovať ako je potrebné v podvojnom účtovníctve, budeme musieť Vaše služby opustiť aj keď veľmi neradi nakoľko sme spokojný. Musíme nútene prejsť na Pohodu, alebo niečo podobne iba kvôli skladu. Možno by stálo za uváženie sklad spraviť na systém aby sa mohol použiť v podvojnom účtovníctve, kde môžem ten istý tovar pri naskladnení zadať s cenou nákupu akou som ju kúpil pri jednotlivých objednávkach a následne systém postupne odratáva jednotlive ks s cenou akou sa postupne nakúpili. To je jedniná a pre nás veľmi podstatná vec. Ak by ste vedeli poradiť čo spraviť , resp. kde alebo kto by nás vedel prepojiť s Vašim systémom a vyhovujúcim skladom. Ďakujem
Dobrý deň, momentálny sklad v SuperFaktúre je skutočne veľmi jednoduchý a nie je schopný pokryť pokročilé potreby ako komplexné skladové hospodárstvo. SuperFaktúra je však otvorený systém, cez API je na ňu možné prepojiť aj systémy tretích strán. Pokiaľ si nájdete/vytvoríte riešenie skladu mimo SuperFaktúry, samotnú fakturáciu je možné ponechať u nás. Momentálne vieme predovšetkým o fulfillment riešeniach typu iSklad.eu, ktoré sú na SuperFaktúru napojené. V dohľadnej dobe bude vynovená funkcionalita evidencie nákladov, s ktorou do SuperFaktúry pribudne možnosť evidovať ku skladovej položke aj jej nákupnú cenu a naskladnenie položky priamo z evidovaného nákladu (prijatej faktúry).
Dobrý deň,
určite by sme chceli mať možnosť evidencie viacerých skladov. Napr 3, povedzme vlastná spotreba, eshop a ostatné(velkoobchod)
Dobrý deň, mrzí ma, no momentálne jednoduchý sklad v SuperFaktúre takúto možnosť nevie poskytnúť.
Dobry den, zacinam s Vasim programom a hladam moznost, ako hromadne vymazat oznacene polozky zo skladu.
Poradite mi?
Dakujem
Dobrý deň,
pokiaľ ste si zaznačili vybrané skladové položky cez checkbox, v ľavom hornom rohu zoznamu sa Vám vysvietilo tlačidlo hromadného výberu – multiselect (tri vodorovné čiary). Po kliknutí naň sa Vám zobrazí možnosť vymazať označené položky.
Dobrý deň,
plánojete v dohľadnej dobe aj FIFO, máme položky kde je zakaždým iná nákupná cena. Ďakujem
Dobrý deň, v dohľadnej dobe neplánujeme FIFO.
Dobrý deň,
riešime v poslednej dobe stále problém s našepkávačom. Kedže máme veľa položiek nemôžeme plnohodnotne používať Váš program. Zadáme do dodacieho listu slovo alebo 3 písmená a načítava sa to sekundu a nič neukáže. Spôsobuje nám to naozaj problémy . Prosím o skorú odpoved. Ďakujem
Dobrý deň, pokiaľ problém pretrváva, prosím, kontaktujte priamo našu zákaznícku podporu na info@superfaktura.sk a pozrú sa na to.
Dobrý deň, potrebovala by som vedieť či konečné sumy skladu ( Nákupná hodnota skladu a Predajná hodnota skladu ) sú sumy už s DPH alebo bez DPH. Ďakujem
Dobrý deň, v nástroji Cenník / Sklad – hodnoty v dolnom modrom sumári Nákupná hodnota skladu a Predajná hodnota skladu sú zobrazované bez DPH.
Dobrý deň, dajú sa v Superfaktura.sk sklade vytvárať tzv.sety, teda skupiny skladových položiek, z ktorých sa skladá finálny produkt predávaný koncovému zákazníkovi? Dokáže softvér – na základe vystavenej faktúry – automaticky odpočítať túto skupinu skladových položiek zo stavu na sklade? Ďakujem za odpoveď!
Dobrý deň,
nastaviť by ste si to vedeli takto:
ak by ste chceli predávať napríklad Počítač Pentium 486 s operačným systémom Windows 95 a Office 95 a celý balíček by ste predávali s názvom „Retro zostava“
Môžete to spraviť tak, že si v sklade najprv vytvoríte položky Počítač Pentium 486 s SKU: pent486 ; Windows 95 s SKU: win95 a Office95 s SKU: office95.
Pri všetkých týchto položkách si zakliknete „Sledovať stav zásob“.
Potom je nutné si vytvoriť skladovú položku „Retro zostava“ s SKU pent486||win95||office95 (pri nej si nezaklikávate „Sledovať stav zásob“ – check box ostáva vypnutý)
Pri vytváraní faktúry stačí vložiť do faktúry položku zo skladu s názvom „Retro zostava“ a SKU pent486||win95||office95.
Takýmto spôsobom by sa Vám odrátaval stav na sklade pri položkách Windows95, Počítač Pentium 486 a Office 95.