Potrebujete si zmeniť pätičku dokladov? Žiadny problém.
Pri manuálnom vytváraní dokladov údaje v pätičke (meno, email, web, telefón) zmeníte tak, že pri vytváraní nového dokladu prepíšete požadované údaje a doklad uložíte. Následne po uložení sa upravené údaje uložia a pri následnom vytváraní dokladov sa budú prepisovať už automaticky tie upravené.
Nastavenie pätičky dokladov je viazané vždy na účet používateľa, ktorý si pätičku zmenil. Napríklad pokiaľ sa užívateľ Jano prihlasuje emailom info@jano.sk a pri vytváraní dokladu si zmení údaje v pätičke dokladu, tak sa pätička zmení iba u tohto užívateľa.
„Zmena pätičky dokladov v predpise pravidelnej faktúry?“
Ak máte v účte vytvorené predpisy na vytváraní pravidelných faktúr, pri zmene pätičky je potrebné myslieť aj na ne. Aby sa údaje v pätičke zmenili aj na faktúrach vytvorených z predpisu pravidelných faktúr, je potrebné si otvoriť každý predpis, v ktorom postupne zmeníte jeho pätičku.
„A čo keď vystavujem faktúry automaticky pomocou API prepojeni?“
Vo väčšine prípadov je potrebné tieto údaje pätičky zmeniť priamo v plugine SuperFaktúry. Je tiež možné, že máte vlastné prepojenie alebo plugin nemá túto možnosť, potom sú dve riešenia:
- Posielať údaje pätičky cez API podľa tejto časti dokumentácie.
- Pridať do účtu v SuperFaktúre nového užívateľa s rolou administrátora s údajmi, ktoré si prajete uvádzať v pätičke a naň následne prenesiete API prepojenia.
TIP: registráciu účtu ste vykonali na svoj osobný email, ale v pätičke dokladu chcete uvádzať firemný email? Nie je problém. V tomto prípade nie je potrebné meniť celý prihlasovací email, stačí iba email prepísať v pätičke pri vytváranie dokladu a na dokladoch sa bude prepisovať tento firemný email.