Ak už máte predplatený balík služieb na dlhšiu dobu, ale zistili ste, že by Vám vyhovoval iný typ predplatného, viete si ho zmeniť priamo vo svojom účte, v časti „Kúpiť SuperFaktúru (1) -> Predplatné (2) -> Prejdite na vyšší (3)“.

Potom predplatné zmeníte kliknutím na „Zmeniť na Štandardný /Zmeniť na Prémiový„.

Počet dní už zakúpeného balíka sa Vám tak alikvótne skráti vzhľadom na vyššiu cenu Štandardného / Prémiového balíka.

! V prípade, ak ste si omylom zmenili balíček na vyšší a chceli by ste ho vrátiť späť na pôvodný nižší balíček, tak je potrebné nám napísať z majiteľského emailu žiadosť na info@superfaktura.sk a to do 2 dní od danej zmeny.

Comments

  1. Pingback: Ako si kúpim/predĺžim členstvo? – Pomoc so SuperFaktúrou

  2. Pingback: Ako si kúpim, či predĺžim predplatné? – Pomoc so SuperFaktúrou

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.