Ak už máte predplatený balík služieb na dlhšiu dobu, ale zistili ste, že by Vám vyhovoval iný typ predplatného, viete si ho zmeniť priamo vo svojom účte, v časti „Kúpiť SuperFaktúru“.

Stačí ak zvolíte možnosť „Zmeniť na Štandardné / Zmeniť na Prémiové“.

Počet dní už zakúpeného balíka sa Vám tak alikvótne skráti vzhľadom na vyššiu cenu Štandardného / Prémiového balíka.

Ďalšia možnosť je zakúpiť si nové predplatné, kedy systém pri zaevidovaní úhrady automaticky zmení a prepočíta aj Vaše aktuálne predplatné na vyšší typ balíka.

Comments

  1. Pingback: Ako si kúpim/predĺžim členstvo? – Pomoc so SuperFaktúrou

  2. Pingback: Ako si kúpim, či predĺžim predplatné? – Pomoc so SuperFaktúrou

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.