Áno, ako administrátor účtu viete pridávať nových používateľov a zadefinovať ich práva vytvárať dokumenty:
Administrátor môže vytvárať, editovať a mazať všetky doklady v SuperFaktúre. Zároveň môže meniť profil spoločnosti a nastavenia aplikácie. Tiež môže vytvárať kontá novým používateľom.
Účtovník môže editovať a mazať doklady a používať exporty. Nemôže vytvárať nové doklady.
Senior môže vytvárať, editovať a mazať všetky doklady v SuperFaktúre. Nemôže ale meniť profil spoločnosti ani nastavenia aplikáci.
Junior môže vytvárať nové doklady. Editovať a mazať však môže len doklady, ktoré sám vytvoril. Nemôže meniť profil spoločnosti ani nastavenia aplikácie.
Hosť môže prezerať doklady v SuperFaktúre. Nemôže však nič meniť, ani vystavovať nové doklady.
Po pridaní nového užívateľa mu automaticky príde email s prístupmi a zadefinovanými právami.
Na každej faktúre vytvorenej v Multiuser konte bude v pätičke informácia s kontaktnými údajmi – menom, telefónnym číslom a emailom používateľa, ktorý doklad vystavil.
Každá zmena na doklade sa uloží v podrobnej histórii akcií s presnými časmi a menami používateľov, ktorá Vám zaručí dokonalý prehľad.